Beste klant,

Bij LoodsA27 streven we er altijd naar om u de best mogelijke winkelervaring te bieden. Nu de wereld te maken heeft met een uitbraak van COVID-19 (coronavirus) en wij deze situatie nauwlettend blijven volgen. Willen wij u graag persoonlijk informeren over de voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen om uw gezondheid en die van onze werknemers te beschermen.

 

Extra hygiënemaatregelen in onze winkel

Hygiëne is in deze situatie erg belangrijk, wij hebben onze medewerkers daarom goed geïnformeerd over hoe zij de verspreiding van het virus kunnen voorkomen. Dit betekent dat al onze medewerkers:

  • een mondneusmasker dragen;
  • geen handen schudden;
  • hoesten en/of niezen in de binnenkant van elleboog;
  • thuisblijven bij verkoudheidsklachten;
  • regelmatig handen wassen;
  • kassa’s, balies en pinautomaat extra schoonmaken;
  • minimaal 1,5 meter afstand houden.

In lijn met het advies van het RIVM willen wij hand-op-hand contact bij het betalen van producten aan de kassa tot een minimum beperken. Daarom vragen wij u om zoveel mogelijk af te rekenen met:

  • een pinpas;
  • uw smartphone.

Als u niet kunt of wilt pinnen, vragen we u om het geld op de balie te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken.

 

Afhalen/bezorging vanuit onze winkel

Onze medewerkers in onze winkels staan klaar om u helpen. Ook is het mogelijk om op afspraak uw bestelling af te halen of te laten bezorgen. Neem hiervoor contact op met ons.

Wij bezorgen de meubelen bij u thuis onder de volgende voorwaarden:

  • er geen andere personen dan onze medewerkers in de desbetreffende ruimte aanwezig zijn;
  • wij geen contante betalingen aanpakken, graag betalen via internetbankieren.

 

Vloeren bezorgen/leggen

  • er geen andere personen dan onze medewerkers in de desbetreffende ruimte aanwezig zijn;
  • wij geen contante betalingen aanpakken, graag betalen via internetbankieren.

 

Wij rekenen op uw begrip

Uiteraard zullen wij de richtlijnen van het RIVM opvolgen waar deze van toepassing zijn. Dagelijks monitoren wij eventuele aanpassingen in deze richtlijnen.

Het is door deze extra maatregelen mogelijk dat u wat langer moet wachten bij onze kassa en/of onze (klanten)serviceafdeling. Uiteraard proberen wij u altijd zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. We hopen en vertrouwen op uw begrip en medewerking voor deze ongekende situatie.

We willen u als klant bedanken voor het vertrouwen, ook in deze tijd. Laten we goed op elkaar passen en elkaar een hart onder de riem steken. Ik ben ervan overtuigd dat we ook deze uitdagingen samen zullen overwinnen.

Vriendelijke groet,

Team LoodsA27